طريقة تسليم البحث
النهاردة ان شاء الله هانشرح لكم ازاي تسلم البحث بتاعك وده هايكون عن طريقتين:
اكواد المشتركين في البحث
وبعد كده تكتب السنة الدراسية وبعد كده تكتب G ورقم السنة الدراسية بتاعتك
الصف الثالث الابتدائي :G3
الصف الرابع الابتدائي:G4
الصف الخامس الابتدائي:G5
الصف السادس الابتدائي:G6
الصف الاول الاعدادي :G7
الصف الثاني الاعدادي:G8
الصف الثالث الاعدادي:G9
وبعد كده تروح تسلمة للمدرسة ابتداء من يوم السبت القادم ان شاء الله الموافق 9_5-2020
وبعد كده تدخل علي متصفح ادمودوhttps://edmodo.org وده فيديو لطريقة التسجيل علي الموقع علي الرابط ده https://youtu.be/YLr0kbz_lsk
وده فيديو مبسط لطريقة التسليم
https://www.youtube.com/watch?v=ItJFMONybxc
وده فيديو تاني
https://www.youtube.com/watch?v=8jGOlTv9iV8
1-عن طريق المدرسة:
هاتاخد البحث بتاعك سواء كنت كاتبة بخط ايدك او عن طريق الكمبيوتر وبعد كده تحط البحث في ظرف كبير وتكتب عليهاكواد المشتركين في البحث
وبعد كده تكتب السنة الدراسية وبعد كده تكتب G ورقم السنة الدراسية بتاعتك
الصف الثالث الابتدائي :G3
الصف الرابع الابتدائي:G4
الصف الخامس الابتدائي:G5
الصف السادس الابتدائي:G6
الصف الاول الاعدادي :G7
الصف الثاني الاعدادي:G8
الصف الثالث الاعدادي:G9
وبعد كده تروح تسلمة للمدرسة ابتداء من يوم السبت القادم ان شاء الله الموافق 9_5-2020
2-عن طريق المنصة:
اول حاجة لازم يكون البحث بتاعك pdf و اسم الملف يكون بالكود بتاعك 9 ارقام وGوالصف الدراسي بتاعك بالرقموبعد كده تدخل علي متصفح ادمودوhttps://edmodo.org وده فيديو لطريقة التسجيل علي الموقع علي الرابط ده https://youtu.be/YLr0kbz_lsk
وده فيديو مبسط لطريقة التسليم
https://www.youtube.com/watch?v=ItJFMONybxc
وده فيديو تاني
https://www.youtube.com/watch?v=8jGOlTv9iV8
ليست هناك تعليقات